Monday, April 28, 2008

Meil juhtub koolis nii naljakaid asju

Üks hommik ma tulin kooli, läksin garderoobi siis vaatasin kella. Uskumatu kell oli juba 13.00, siis ütles sõber, et sul on kell ees ja ma tundsin ennast kergendatult. Me läksime sõbraga eesti keelde ja seal ei olnud kedagi. Kell oligi 13.00. Me läksime minu poole ja siis ma vaatasin kella ja kell oli 7.00. Me läksime tagasi ja siis ei olnud jälle seal kedagi. Me vaatasime jälle kella ja uskunud oma silmi, sest kell oli 20.00. me läksime minupoole. Seal oli kell 6.00.Läksime jälle tagasi ja seal oli kell 23.00. läksime veelkord minu poole seal oli kell 05.00. Me ei viitsind enam kooli minna tagasi. Järgmine päev küsiti meie käest et kus te olite. Me rääkisime neile loo ära ja loomulikult nad ei uskunud seda. Ma läksin pärast kooli koju ja järgmine päev tulin tagasi. Ei olnud jälle kedagi. Järgmine päev ei olnud jälle kedagi. Nii ma käisin kogu aeg koolis nädal aega kuni lõpuks vaatasin, et oli vaheaeg.



1 comment:

Merka316 said...

väga arusaamatu jutt